11 juli 2009

Vad många stjärnor, så mycket Ljus!

För söt för att låta bli att fota:) Min roliga nya kompis Sofie!
.....som skapat denna ursnygga fotölj!:)
Jag:)
Denna dag skimrade även den som klaraste kristall under dess ljusa stunder,:)
Jag fick åter uppleva tryggheten och värmen på mina numera dagliga tillhåll. Kom dock till Tors rätt sent, var så himla trött i morse men när jag klev upp så var det med besked!!!! Plockade raskt ihop mina grejer, gjorde mig iordning och traskade iväg. Vi åt sill och potatis til lunch men eftersom jag inte är så förtjust i sill så fick det bli en Biff a la Lindström. Annika gjorde även (tyvärr) sin sista dag idag innan semestern som för henne åtföljs av mamma-ledighet. Jag tycker så mycket om henne, ja, all personal där, det finns en sådan glöd och passion hos dem. Känner att de vill ens bästa och står pall för en. Sån personal borde alla instanser som är till för människor ha! Tyvärr så är det ju inte så, därför är jag ju så glad att jag kommit hit:) På eftermiddagen kom min gode man Birgitta upp och hälsa på. Vi fikade tillsammans och så fick hon se alla mina konstverk för att sedan ta en kik på vår Second Hand affär vid namn Reprisen där vi gjorde en massa fynd!!!! Lite senare blev det gym bestående av 35 minuters crosstraining samt lite axlar och armar. Fick en riktig genomkörare:P Efter det åkte jag med pappa och Ralph på blixtvisit i Vårgårda och lämnade en kattunge till ett jättegulligt ungt par som bodde utanför Alingsås. Whiskas fann sej direkt och busade med leksakerna hans nya mamma hade med sej. Sen har det rullat på. Det är så mkt som jag knappt kan sätta ord på, jag kan bara säga att jag känner mig så tacksam<3 Så det blir med tacksamma andetag jag snart kryper till ro:) Sköt om Er oxå,- blir bäst så!;)
Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni skriva nån hälsning till mig som gör en gla;)