22 juli 2009

Esther nu återfunnen!!!

Kan inte direkt säga att jag var rask med att komma igång idag, eller jo förressten, började dagen med ett superkap på http://www.tradera.com/ i verkligen sista minuten, auktionen tog slut bara sekundrarna efter jag lagt mitt mitt maxbud.:D Peter skulle åka hem från Stockholm idag så vi gjorde en chansning med Tradera vilket ju gick topppen. Fick loss en tågbiljett på X2000 från Stockholm till Herrljunga för endast 315 kronor! (Ord. pris ca 700<)
Sen till min stora glädje kom Esther tillbaka!!!!! Jag tog henne jublande i famnen-Älskade lilla kissemiss!!!!<3>
Och eftermiddagen har tillägnats att få ordning på mitt vackra hem:P Tillsammans med min kära mor så blev det både diskat, städat och om designat. Vi rensade och putsade så nu sitter jag i mitt vardagsrum med massvis av tända ljus som snart ska släckas då jag nu ska soooooova
Ha de gott!!!! Kram FRIDA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni skriva nån hälsning till mig som gör en gla;)