13 juli 2009

Ner......

Solen gick ner idag:( regnet har fallit. Men jag har duschat mig i varmt vatten och försökt att städa upp.
Iallafall försökt.
Jag skulle dumma mig med Peter och stöka till på det heliga skrivbordet som man knappt får nudda. Jag ville få igång honom men så fick jag tillbaka att han tog sej in min lägenhet och snodde mitt modem så när jag skulle ut på nätet fattade jag ingenting förrens jag såg att det var veck:S
Det var inte helt enkelt att få tillbaks det, men efter ett envist och ihärdigt tjat och lite mutor gav han tillslut med sej och gav mig mitt modem:)
Var på en liten promenad ikväll, fick nostalgikänslor och minnena ploppade upp.
Men det var skönt o gå ut lite.
Lilla Esther!!!! Tänk fall alla kunde njuta av livet som våra katter:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni skriva nån hälsning till mig som gör en gla;)