18 juli 2009

Swisch.......

Sa det bara när jag väl satte igång efter en hel eftermiddags latmaskande i den omfattning att jag inte ens förmådde mej att åka till gymmet:S Slött och trist, men fick nåt konstigt blodsockerfall när jag kom hem från Tors så musten var lixom slut. Sen var maten idag ingen hit heller, pannbiffar med korv emellan som skulle föreställa nån typ av schnitzlar. Det var i of inte det bästa jag käkat men klagar inte heller. Verkligen inte med tanke på behandlingshemmet Ällingens snikna och tragiska stil:( Jättemysigt var det iallafall att åka och ha lite sommarkväll bland katter och mygg i Floby.Jag njöt bredvid Esther när jag låg på vår stora gräsmatta.Därefter var det fågelbegravning av en jättevacker svala som Esther tagit, snyft.... men den lilla pippin fick iaf en fin plats att vila i, och bli näring till andra djur-"av jord är du ju kommen";) och så lade pappa min tillbaka tuvan som vi grävt upp för den lilla gravplatsen. Det har verkligen varit en riktig solvecka här.I onsdags var det fest då hela gänget på Tors + arbetscenter for till Haraberget och grillade världens godaste kycklinspett:D EN riktig höjdare var det mån tro, en riktig kalaslunch. Här kommer lite bilder oxå:) Ha det jättegott alla som tog sej tid här;) -och på återhörande:P /FRIDA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni skriva nån hälsning till mig som gör en gla;)