29 augusti 2009

Så var man tillbaka igen:P

Hellu! Nu var det ett bra ta sen. Har haft lite granna o göra o så har inte blogg-skrivandet varit på topp:)
Men nu drar det igång igen så här på sensommarkanten. Denna dag har varit tämligen innehållsrik.
Jag har fyndat på Lions och fått reda på att de har loppis varje lördag och inte en gång om året som jag trodde.
köpte en docka, plastleksaker, tenn mm mm
Solen gjorde glittrande fläckar i asfalten när jag fortsatte min färd in på ICA.
Sen blev det skalift med brandkåren då jag fick åka upp ca 30 m i den sköna augustidagen.
Tvärr så hände det en lessamt sak när jag och pappa kom till Floby. Lina, min sysyter som va hemma var bekymrad för hur jag mått sista tiden-vilket inte varit på topp det helller så hon ringde en läkre som fick beordra Falköpoinspolisen att köra in mej till psyk.
När jag varit där ett par timmar blev det sjuktransport hem för att avnjuta lite god fläskfiile.
Imorgon har jag städning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan ni skriva nån hälsning till mig som gör en gla;)